donderdag 6 september 2012

Op zoek naar patronen om zelf zwangerschapskleding te maken

Als je zwanger bent herken je het waarschijnlijk wel. Je broeken zitten strak en je buik begint te vormen en eigenlijk wil je die wel showen. Eerst ga je naar de winkels online of live of allebei. En kom je tot de ontdekking dat er weinig is en vaak heel duur.
Toen kwam ik op het punt dat ik bedacht, ik ga zelf mijn kleding wel maken... Vol enthousiasme dook ik mijn stapels burda en knipmode in om op zoek te gaan naar patronen. Maar helaas kwamen er enkele exemplaren tevoorschijn waar, naar mijn idee, lelijke zwangerschapspatronen in staan. Vervolgens heb ik het internet afgespeurd op zoek naar "leuke" patronen en kwam tot de ontdekking dat dit eigenlijk ook wel tegen valt.
Uiteindelijk ben ik in het engels gaan zoeken in de hoop dan meer geluk te hebben en jawel, daarbij kwam ik terecht op de volgende site:

http://www.luvinthemommyhood.com/2010/03/maternity-sewing-tutorial-roundup.html

http://www.luvinthemommyhood.com/2011/05/maternity-sewing-tutorials-roundup-2011.html

Hierop staan tips om eenvoudig positiemode te maken.

Hier ben ik enthousiast mee aan de gang gegaan en de komende tijd zal ik mijn creaties en uitleg laten zijn op deze blog. Als jullie nog ideëen hebben of mooie creaties hebben laat het me zien, hoe meer tips hoe beter.

1 opmerking:

  1. Ben ook op zoek naar mooie bloeses voor mijn zwangere dochter. Die vind je dus praktisch niet. Ik kijk zeker eens op de sites die je vermeldde en ook hou ik een oogje op je blog! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen