vrijdag 22 maart 2013

paspop op je eigen model maken

Om niet alles zelf steeds aan en uit te moeten trekken heb ik samen met een vriendin een paspop van mijn eigen lijf gemaakt. Klik hier voor de tutorial zelf je paspop maken (in het engels). Onderaan heb ik een korte beschrijving geplaatst over hoe ik het heb aangepakt.

Dit is mijn resultaat:


1. Trek een oud of goedkoop t-shirt aan.
2. Laat je geheel inpakken met duc-tape (ik had 2 rollen nodig).
3. Knip de achterkant met t-shirt open.
4. Trek je harnas uit en hang deze over een hanger of in mijn geval een bestaande paspop.
5. Plak de achterkant weer dicht.
6. Zelf heb ik het geheel opgevuld met een oud dekbed, zodat de buik niet steeds zou gaan indeuken. Hierdoor werd de paspop wel zwaar aan de voorzijde waardoor de pop niet echt meer stabiel stond, maar zo'n kledinghulp is wel heel erg handig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten